نبیل پانیزه

مراوده با انسان ها کژراهه ای است به سوی خودنگری

نبیل پانیزه

مراوده با انسان ها کژراهه ای است به سوی خودنگری

یکی بیاید مو هایم را شانه بزند

جمعه همیشه روز خوبی ست 

دیشب فیلم رویا ( کیم کی دوک ) رو دیدم 

 

این شب ها همیشه سرم رو به بالاست 

منتظر پر کشیدن رزهای مشکی ام 

می خواهم سیاه گریه کردن هایتان را ببینم  

 

در پس گردن کشی گردن شکستنم  

آن مرد 

آن قهرمانی که افسانه را با کاندوم گره می زند 

وقتی که روز تولدش کرم ها از چرک ناخنش بیرون میزدند 

 من گفتم که پیراهنم را با نخ ایرانی دوخته ام 

اما تو فقط دستانت را به هم می مالیدی 

گرم شد ؟؟ 

 

من برترم دیشب داشت جیغ می کشید 

وقتی که مولدم یادش رفته بود ناخن هایم را کوتاه کند 

حکمم را اجرا خواهند کرد 

به جرم تجاوز جسمی به خودم یخسار رو برایم بریده اند  

مزخرف نوشت

جمعه همیشه روز خوبی ست 

دیشب جدایی نادر از سیمین رو دوباره دیدم 

 

نمیدانم 

نمیدانم چه چیزی را بنویسم که دیگران ننوشته اند ؟ 

نمیدانم 

نمیدانم چرا احمدرضا احمدی خودکشی نمیکند ؟ 

نمیدانم 

نمیدانم چرا فراموش میکنم مارکس بخوانم ؟ 

نمیدانم 

نمیدانم چرا خودکار خریده ام ۲۴۰۰۰ تومان ( ولی کمربند ندارم ) 

نمیدانم 

نمیدانم چرا نمیتوانم به ازدواج فکر کنم ؟ 

نمیدانم 

 نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم .نمیدانم . نمیدانم .نمیدانم . نمیدانم . 

نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . نمیدانم . 

نمیدانم 

من می دانم که نمیدانم اما نمیدانم که کی می دانم و نمیدانم که چه کسی میداند ؟ 

 

پ . ن :  من روزی زن خواهم گرفت که زن دیگر زن نباشد ، زن باشد .

من و عاشقانه نوشتن

من ایستاده بودم و رو به رویم هفت آلت بدست 

زمانم در نوک انگشتانشان می چرخید 

این چه زمانی ست که با یک حنجره به پایان خواهد رسید 

آن هفت یکدست پوشی که آلتشان را به رخم می کشیدند 

اما نگاهشان زمینی بود زمین رو دوست داشتند .  

 

می خواهم به خاطره ی عشقی که گذشت لگد بزنم 

می خواهم تو را لخت در کنار دریاچه نقاشی بکنم  

می خواهم دستانم را در تو فرو بکنم  

نه ... نمیخواهم قهرمان داستان هایت شوم  

فقط ... میخواهم دستانم را در تو فرو بکنم  

می خواهم تو جیغ بزنی 

خورشید شوی 

بیا با من    

زیر آن برج بی سر 

آنجا میخواهم دستانم را در تو فرو بکنم  

 

بگذار گیسوانت را خرگوشی بکنم 

دوست دارم  

من 

رژ لب هایت را بکشم