نبیل پانیزه

مراوده با انسان ها کژراهه ای است به سوی خودنگری

نبیل پانیزه

مراوده با انسان ها کژراهه ای است به سوی خودنگری

یکی دارد تف می اندازد

آنها همه با هم با هرزه درایی آشفته و درهمی پرسش میکنند چنان که گویی در صددند تا بدین طریق رد و نشان کلیه پرسش های اصیل را محو کنند . نه ، یاران راستینم را نمی توانم از میان پرسندگان ، از میان جوانان ، پیدا کنم . سالخوردگان و خاموشانی نیز که اکنون خود جزو آنها هستم ، در این مورد دسته کمی از جوانان ندارند . از هر چه بگذریم سر تا پای این پرسش ها به چه کار می آیند ، مگر نه این که از همه آنها کاملا سر خورده شده ام . احتمالا رفقای من به مراتب از من عاقل ترند و راه های خوبی که برای تحمل این زندگی اختیار می کنند کاملا از نوع دیگر است . لیکن ناچارم اضافه کنم که این راه ها ، اگر چه شاید در روز مبادا دردی از آنحا دوا کند ، یا تسکین دهنده و آرامبخش باشد و در شخصیت آنها منشأ تحولی شود ، اما در مجموع همان قدر مهم اند که راه زندگی من اهمیت دارد ،زیرا این که به هر سو می نگرم نشانی از موفقیت آنها نمی بینم ، چه اهمیت دارد . می ترسم که آخرین چیزی که به مدد آن رفقایم را تمیز خواهم داد ، خود موفقیت باشد .

نظرات 7 + ارسال نظر
پارادوکس جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://0paradox0.blogfa.com

امیدوارم هم خودت هم رفقات طعم شیرین موفقیت رو با تمام وجود بچشید
مرسی که اومدی دوست عزیزم

روشنک شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://khorshidbanoo82.blogfa.com

راه زندگی همه مون در نهایت به یک جا ختم می شه: چون نیز نباشیم همان خواهد بود..............
از ملاقاتتان خوشحال شدیم

مونا یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ق.ظ http://13002000.blogfa.com

سلام

منیره حسینی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://monire25.blogfa.com

خود بینی ام؟؟؟؟؟



مرسی که قبول داری
خودمم قبول دارم

بابا یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

خفه شو

محسن جعفری یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام نبیل خوب.ممنونم که نگاهم کردی.من هم لینکت کردم .بازهم بیا شاد میشم.

رزناز سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

چه بچه ی خوبیییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد